niedziela, 1 grudnia 2013

prologus






    Czy zdarzyło wam się kiedyś kochać kogoś tak bardzo, że byliście gotów poświęcić wszystko, co do tej pory udało wam się uzyskać? Uczucie to wypełniało was powoli, z początku nieświadomie, aż w końcu zawładnęło nie tylko sercem i ciałem, ale również umysłem? Zdrowy rozsądek przegrał walkę z płonącym uczuciem miłości... 
    Ja coś takiego czułam. Straciłam wszystko w przeciągu zaledwie kilku miesięcy. Przyjaciół, szacunek, wsparcie... Ale czy kiedykolwiek żałowałam? Obawiam się, że nie. I żałować nigdy nie będę.







14 komentarzy:

  1. Hej! Tęskniłam za Tobą, wiesz? Ale nareszcie wróciłaś :)
    Co do prologu - krótki, zwięzły i na temat. Zaciekawił mnie ^^
    Zależy jakie to będzie opowiadanie - ten szablon pasuje do czasami smutnej historii, może z dramatycznymi fragmentami. Ale ta decyzja należy już do Ciebie.
    Pozdrawiam magicznie
    ~hope~
    Ps. Nie wiem, czy wiesz, ale jest 2 grudnia, co oznacza... ROZDZIAŁ 1 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, ja też tęskniłam! <3
      Co do szablonu, to właśnie historia ma być smutna, takie mam plany, aczkolwiek to mi się za bardzo kojarzy z poprzednim i mi tak nie pasuje, ale jeszcze się zastanowię.
      Musiałam przełożyć dodanie rozdziału, bo czeka mnie poprawa sprawdzianu z matematyki, co jest niezmierne ważne, ale rozdział 1 ma już niemal 3 strony Worda, więc może uda mi się napisać go wcześniej!

      Usuń
  2. czekam .... a bo nieczytalam wczesniejszego opowiadania masz je jeszcze może ?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam, ale nie wiem, czy na coś się przyda, ponieważ zakończyłam na 3 rozdziale i wątpię, bym kiedyś do niego wróciła. :)

      Usuń
  3. Proszę wstawić link/button tego bloga na swoją stronę, wtedy przyjmę zamówienie ;)
    Pozdrawiam!
    dotyk-magii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wstawiłam i czekam z niecierpliwością na szablon. :)

      Usuń
  4. Prolog krótki i zwięzły, ale zachęca do czytania.
    No nic, lecę czytać dalej. :3

    Avada.
    http://prohibiti-amare-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog lakoniczny, ale ciekawy :D
    Zabieram się za dalsze czytanie :3
    Y♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog taki króciutki i zarazem tak wiele mówiący - od razu czytelnik wie, z czym będzie miał do czynienia.
    Zaciekawiona pędzę, żeby zapoznać się z resztą historii. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog jest krótki, ale bardzo ciekawy. Idę czytać dalej, już na wstępie mnie zaciekawiłaś swoją historią więc mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog jest krótki, ale bardzo ciekawy. Idę czytać dalej, już na wstępie mnie zaciekawiłaś swoją historią więc mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog mnie bardzo zaintrygował :3
    Na pewno będę zaglądać.
    Mam w obserwowanych więc będę sprawdzać. :)
    To ja lecę czytać dalej ;3
    Pozdrawiam i życzę weny
    Oliwia~

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog bardzo interesujący. :)
    Krótki, jednak treściwy. :3
    Idę czytać dalej. :>
    Pozdrawiam, Braknes.
    http://pokochac-smierciozerce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tajemniczy początek... Nigdy nie żałowała... mam nadzieję, że dalej przekonam się czego :0
    Croy http://black-redstart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń