poniedziałek, 25 września 2017

Informacja

Moi drodzy, czytelnicy

Witajcie po czasie, który nawet mnie zaskoczył. Minął prawie rok i sama nie wiem, jak to możliwe. Wiele się zmieniło przez ten czas i zupełnie zapomniałam o pisaniu tego opowiadania i to powoduje u mnie ogromne uczucie wstydu. Dlatego tu zwracam się do Was z pytaniem - czy ktoś jeszcze czeka na dokończenie tej historii? Jeśli jest choć jedna osoba, która czeka na dalsze losy Hermiony i Draco, dajcie znać w komentarzach. A ja ze swojej strony obiecuję dokończyć to, co zaczęłam w grudniu 2013 roku... Aż sama nie mogę uwierzyć, że to już tyle czasu.

Kłaniam się,
Cave Inimicum

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Nie ukrywam, że już dawno zdążyłam zapomnieć o tym opowiadaniu więc minie z dzień czy dwa nim przypomnę sobie wszystkie rozdziały. Nie mniej szczerze wspieram wszystkich, którzy nie lubią niedokończonych spraw. Dlatego też jeśli tylko chcesz wrócić to ja będę czekać 😁

      Usuń
  2. Ja czekam i nie mogę się doczekać kontynuacji :)
    Uwielbiam tę historię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej C; Dopiero dziś wpadłam na tą historię... Przeczytałam już większość rozdziałów i bardzooo, ale to bardzo chciałabym, abyś dalej pisała c; Myślę, że bardzo bardzo fajnie piszesz, i nie ukrywam, że dalej chciałabym zapoznawać się z tą historią c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiadanie jest oryginalne i bardzo wciągające :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez tu jestem i cierpliwie czekam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam na tę stronę zupełnie przypadkiem w poszukiwaniu miniaturek, ale coś mnie podkusiło by zacząć czytać prolog.. no i poszło dalej. Twój pomysł jest naprawdę ciekawy, styl pisania dojrzały - a to przecież już kilka lat minęło. Mam ogromną nadzieję, że faktycznie dokończysz to opowiadanie, bo czyta się je niezwykle lekko no i każdy rozdział pozostawia uczucie niedosytu, ale takiego pozytywnego - chce się więcej i więcej.
    Powtórzę się, ale naprawdę mam nadzieję na kontynuację tej historii ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Kate

    OdpowiedzUsuń
  7. Historia jest bardzo ciekawa. Jak tylko wpadłam na tą stronę to odrazu zakochałam się w tym opowiadaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje opowiadanie jest niesamowite, tak wciąga, że połknęłam je przez jednak popołudnie. Gratuluje Ci bardzo dobrego wykreowania bohaterów, przede wszystkim tych głównych. Gdybys jednak miała zamiar kończyć to opowiadanie, to wiedz że będziesz miała we mnie czytelnika. Po prostu, ta historia jest bez wątpienia warta dokończenia. Agata

    OdpowiedzUsuń